سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نه دی کاشمر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 22933
کل یادداشتها ها : 26

   موسیقی

پیوست ها
نوشته شده در تاریخ 89/12/3 ساعت 8:44 ص توسط کافی


بالاترین: شهید ژاله صانعی (!) با ما همکار بوده است
سایت بالاترین ادعا کرده بود که "خانم ژاله صانعی، با سایت بالاترین همکاری و روابط نزدیکی داشت"! این سایت بعد از آن که معلوم شد شهید صانع ژاله، خانم نبوده است، خبر یاد شده را از خروجی خود حذف کرد.

روزنامه کیهان نوشت: قاتلان شهید صانع ژاله که بسیاری از سایت های ضدانقلابی را در اختیار دارند و عمدتاً از لندن، حیفا- مرکز بهائیان در اسرائیل- و بعضاً از آمریکا این سایت ها را مدیریت و بارگذاری می کنند ابتدا سخن مدیر مسئول کیهان مبنی بر همکاری شهید صانع ژاله با روزنامه کیهان را تحریف کرده و از قول مدیر مسئول کیهان نوشتند "شهید صانع ژاله جاسوس بوده است"! و یا "شهید صانع ژاله مخبر کیهان بوده است"! و سپس در حالی به تکذیب این خبر پرداختند که بسیاری از آنها ضمن ادعای نزدیکی با شهید صانع ژاله از آن شهید با عنوان "خانم ژاله صانعی" یاد می کردند!

یکی از جالب ترین و در عین حال رسواترین نمونه از این دست، ادعای سایت بالاترین است که مدیریت منوشه امیر بر این سایت را انکار نمی کند. سایت مزبور ادعا کرده بود که "خانم ژاله صانعی، با سایت بالاترین همکاری و روابط نزدیکی داشت"! این سایت بعد از آن که معلوم شد شهید صانع ژاله، خانم نبوده است، خبر یاد شده را از خروجی خود حذف کرد، غافل از آن که مراجعه کنندگان این سایت از آن خبر جعلی و مضحک دستکم صدها "پرینت" گرفته اند.

خبر سایت وابسته به منوشه امیر- مدیر بخش فارسی رادیو اسرائیل- از یک سو نشان می دهد مدعیان همکاری شهید صانع ژاله با این سایت تا چه اندازه دروغگو هستند که حتی بدون اطلاع از جنسیت شهید یاد شده ادعای همکاری با وی را داشته اند و از سوی دیگر با کمال وقاحت سعی کرده اند آن شهید مظلوم و متعهد را جاسوس موساد!! قلمداد کنند.

به گزارش گرداب








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ